Solo 2021

Solo

Bemutatkozás

2022. március 24. - Solo_

Isten hozott blogomon!

A filmek szeretete miatt hoztam létre ezt az oldalt, melyen terveim szerint minden műfajban fogok film-elemzéseket, véleményeket és kritikákat megjelentetni.

Ami engem illet: hasonlóan Han Solo karakteréhez, akit George Lucas és Ron Howard más-más megközelítésben mutat meg, magam is egyedül járom az élet rögös útját (2021 január 17 óta) találkozva igaz és igaztalan emberekkel. Ebből a tényből, vagyis a szólóban történő útkeresésből fakad a blognév választásom is: "solo" azaz egyedülálló. Ám ezen az úton az én társaim főleg a könyvek és a filmek. Bölcsész végzettséggel, grafomán filmkedvelőként és történelem-imádó eremitaként ragadok billentyűzetet minden számomra érdekes film megtekintésekor. Ahová még írok, az a filmek1percben blog, oda is szívesen várlak. Remélem egy-egy  írásom elnyeri majd tetszésed és visszatérsz néha ide a Solo1 blogra. Ha üzennél, ide küldd leveled:

solo2021x@gmail.com

Köszönöm, hogy kíváncsi voltál rám és idáig jutottál az olvasásban. Végezetül egy érdekes idézet illetve filmtörténeti párbeszéd:

  • - Üdv! Itt lehet pilótának jelentkezni?
  • - Ahhoz be kell lépnie a seregbe. De a legtöbben csak gyalogosok lesznek.
  • - Én pilóta leszek! A galaxis legjobbja. ... Meddig fog ez tartani?
  • - Attól függ tud e parancsokat követni. Talán készül valahová?
  • - Igen. Vissza ide, amint csak lehet.
  • - Hmm. Ezt se hallom gyakran.
  • - És hogy hívják fiam?
  • - Han
  • - Han, mi? Mi a családneve?
  • - Nekem nincs családom. Egyedül vagyok.
  • - Han .... Solo. ... Elfogadva. Menjen a 83-as hajóhoz, az elviszi a karidai akadémiára. Sok sikert Han Solo, nemsokára már repülhet is!

honlap_filmeslogok.jpg

solo_also2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://solo1.blog.hu/api/trackback/id/tr1217788998
süti beállítások módosítása